joi, 30 iunie 2011

General despre DoMo


* *

Tot au fost idei referitoare la un blog unde sa "impartasim opinii " referitoare la compania in care lucram , prin urmare , am o tentativa in acest sens.
E primul pe care-l fac .Deci , va rog , putina indulgenta :)

Blog-ul se vrea a fi exclusiv un "jurnal al angajatilor companiei".
Orice idei sunt binevenite .

Forumul pe care am discutat anterior este din ce in ce mai mediatizat in randul angajatilor domo , prin urmare era de asteptat un val de opinii ( fie ca vorbim de cele negative sau de cele pozitive ) . Sunt convins ca "noua locatie "  va deveni rapid la fel de cunoscuta .

Tocmai de accea ,insist in continuare pe ideea de afirmatii in sprijinul carora sa venim cu argumente concrete . Din cate vad, forumul a ajuns si la "urechile celor de sus " .Cred ca unii sunt gata sa ia masuri pentru "nereguli dovedite".Prin urmare,cred ca in sensul asta ar trebui sa ne orientam discutiile .Cel putin pentru moment ...Numai bine ..

* *

65 de comentarii:

  1. Excelenta initiativa !
    Ma intreb de ce nu a mai comentat nimnei nimic .. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa vad un om de la office care sa scrie aici si sa ne consultam, daca in magazine nu se poate atunci incercam aici ca poate poate se schimba ceva

    RăspundețiȘtergere
  3. cea mai mare problema in Domo e lipsa de comunicare...nu stim cat avem de platit la inventar (Domo150), nu stim daca mai luam bonuri de masa, consultantii nu sunt bagati deloc in seama desi ei aduc banii in firma...pacat, sunt multi oameni care vor sa faca treaba in Domo dar devine foarte greu sa mai gasesti motivare.

    RăspundețiȘtergere
  4. In zilele ce urmeaza vom primi urmatorul mesaj :

    In urma unei analize elaborate in ceea ce priveste acordarea sau neacordarea bonurilor de masa, am ajuns la concluzia NEACORDARII bonurilor.

    Va multumim ca lucrati la Domo ca sclavii si daca nu va convine puteti pleca,
    Numai bine,
    Echipa Domo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mesajul asta l-am primit si eu cand lucram la DOMO 154(VITANTIS), niste incompententi, sefi adusi pe pile din nu stiu ce sate,nici nu stiu sa vorbeasca da sa rezolve o problema. NISTE LINGAI ,PARVENITI ..PANA SI DIRECTORUL ERA UN LINGERICA LA SEFII MAI MARI..HUAAAAAA, SA VA MANANCE FALIMENTU ..SI AIA CARE AVETI POSTURI DE DIRECTORI ..SA VA IA BANCILE APARTAMENTELE CARE LE-ATI LUAT IN RATE

      Ștergere
  5. Anonim spunea...
    Vreau sa vad un om de la office care sa scrie aici si sa ne consultam, daca in magazine nu se poate atunci incercam aici ca poate poate se schimba ceva


    N-ar fi exclus .S-a atras atentia si , cu riscul de a ma repeta , cred ca daca problemele semnalizate au o baza , si argumnte solide , exista oameni care pot si vor sa ia masuri pentru a le solutiona .
    @winnie

    RăspundețiȘtergere
  6. si nu meritam un raspuns in problema bonurilor?

    RăspundețiȘtergere
  7. Il meritam .Dar nu avem de unde sa-l primim .Persoana dedicata , este prea ocupata cu alte activitati .De exemplu , cum sa se faca mai placuta "sefului mare ",avand in vedere ca in cateva luni , ne paraseste din nou :)
    Nu stiti despre cine vorbesc ? Hai ca e usor de ghicit ! Febletea noastra a tuturor cand vine vorba de bonuri si programe :)))
    @winnie

    RăspundețiȘtergere
  8. si ia uite ca sunt 10 bonuri per angajat....rusineeeeeeee ...impozabile ....clarrrrrrr

    RăspundețiȘtergere
  9. pai nu ma prind, ori e rau ca nu luati de loc ori e rau ca luati....
    Sunt un foarte fost angajat DOMO dar mi-am pastrat prieteni buni in firma si citesc cu uimire parerile unora despre ce se intampla in HO....
    Sunt curios cati din voi, cei care credeti ca centrala nu face nimic, ca voi sunteti singurii care munciti ati dat vreodata ceva ce vi s-a cerut din centrala la timp...
    Cati dintre voi a negociat macar o data in viata ceva, sau a facut 8 prezentari in aceeasi zi, sau s-a milogit la un furnizor pentru un pret mai bun sau pentru niste bani de reclama in plus.

    Eu unul in perioada in care am lucrat in centrala DOMO m-am delegat 2 saptamani intr-un magazin ca si consultant vanzari. Niciodata nu o sa zic ca munca unui om din magazin e simpla sau usoara, dar nici nu accept sa vad cum unii isi bat joc de imaginea unor colegi...

    -R

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @R
      ma simt nevoit sa scriu special pentru tine cateva lucruri aici :
      Ai scris mai sus ca TE MILOGEAI pentru un pret mai bun , lol,daca ai fi stiu SA NEGOCIEZI un pret mai bun nu cred ca mai intra in discutie milogeala.
      Te-ai delegat de 2 ori in magazin ca si consultant ....unde la 148 poate....stii sa faci difernta intre un magazin care vinde inertial si un magazin in care trebuie sa transpiri pentru a vinde un nenorocit de led la 1999 ?
      De pe norisorul vostru pufos de la etaj totul pare asa usor, te invit la un Kaufland sa descarci un tir de albe in 20 decembrie sa vedem daca vb la fel.

      Ștergere
  10. @R ai lucrat la achizitii , corect ?
    Ma intreb pe ce salariu ai facut tu asta ..

    Apoi gandeste-te pe ce salariu isi desfasoara activitatea oamenii din magazine, majoritatea lor .Fa o comparatie .Din punctul meu de vedere , comparatia asta nu exista .
    @winnie

    RăspundețiȘtergere
  11. -R nu cred ca nimeni nu a ras de munca ta si nimeni nu a spus ca munca de la centru e usoara,dar daca una dintre situatile expuse pe blog ti s-a potrivit inseamna ca esti unul dintre "EI"
    sunt intradevar persoane care nu au ce cauta sa fie pe functiile pe care le poseda,decat daca,asa cum imi place sa spun "sunt murdari la gura"

    RăspundețiȘtergere
  12. @-R saracul de tine...imi dau lacrimile...de acum vreau sa descarc 4 tiruri de marfa, nu 2 pe saptamana si vreau sa muncesc cate 4 weekenduri pe luna...si, bani, pai, banii o sa-i donez la achizitii ca prima pt negociere...va i-au si cate un faringosept ca sa nu va doara gatu...PS: probabil prima de la mine n-o sa va ajunga pt tigarile de-o luna...imi cer scuze

    RăspundețiȘtergere
  13. @-R si despre "datul la timp", prietene, in decembrie aveam tirul cu marfa la usa, descarcam, aveam grija de clienti, de, sa mai iau un banut si hocus pocus dadeam si teste, pe baza carora, tot in decembrie au fost dati oameni afara...eu inteleg multe, ai in parte si dreptate dar, totusi, sa fim seriosi, chiar sunt multe de indreptat in firma asta, in care, culmea, imi place sa lucrez...

    RăspundețiȘtergere
  14. In domo trebuie sa te milogesti sa ai marfa sa ai ce vinde. Si va povestesc pe scurt experienta mea:
    Lucrez de 5 ani in aceasta companie si stiu ca luna decembrie e una buna din punct de vedere a vanzarilor tv.
    Anul trecut(decembrie 2011) pe fondul scaderii vanzarilor lcd si plasme comune am zis sa incerc sa vand televizoare 3d stiind potentialul clientilor,ori aici a intervenit o problema cu care se confrunta multe magazine in domo:aceste tv 3d nu sunt in profil la toate magazinele.
    Am adaugat de cateva ori pe comanda insa nu am primit nimik,asa ca m-am apucat si am facut o comanda online pe numele meu pe site-ul www.domo.ro de unde am luat un pachet complet:led tv lg 119cm cu 7 perfechi ochelari cadou+dvd blu-ray 3d lg+dvd blu-ray 3d resident evil+una bucata stand cu lemn eucalipt si sticla neagra.Bineinteles ca am anulat comanda, toate la un loc valorand cat salariul meu pe jumatate de an.Mi-am facut un stand de prezentare 3d si au inceput sa apara si clientii.In luna decembrie am reusit sa vand personal: 2 bucati led tv 3d samsung seria 55d8000 unul 47d8000 impreuna cu 2 home cinema 3d samsung ht-d5550,1 buc 47d6500,2 bucati led 47lw5400,una buc 42lw4500.Nu e ceva extraordinar dar pentru un magazin Kaufland care NU ARE IN PROFIL asa ceva, sa vinzi intro luna eu zic ca e bine
    CONCLUZIA:iti trebuie marfa ca sa ai ce vinde,nu poti vinde povesti clientilor
    -nu trebuie subestimate magazinele mai mici in cazul in care au angajati cu potential
    -singura mea satisfactie este a clientului care a plecat multumit si de fiecare data cand are drum la cumparaturi in Kaufland ori vine sa imi multumesca,ori sa ma salute,plus ca nu cumpara niciodata de la alt consultant din magazin.Satisfactia materiala e prea mica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curios daca povestea asta a ajuns sa fie cunoscuta si celor care aprovizioneaza magazinul in care lucrezi ..Ar fi fost interesant un raspuns /o opinie vis-a-vis de rezultatele obtinute prin "eforturi proprii" :) ..

      Ștergere
  15. ia intrebare, stiti ceva de insolventa domo?

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu unul nu stiu, dar la cum se ia marfa din magazine, inseamna ca se returneaza la furnizor. Cand nu o sa mai aiba sa dea, furnizorii or sa ceara insolventa. Asa merita...

    RăspundețiȘtergere
  17. Dupa cum bine vedeti, se ia marfa la greu, urmeaza insolventa, apoi faliment. S-a ajuns aici din cauza unor imbecili care habar nu au ce cauta in aceasta companie, nu le mai insir numele, ca stiti voi mai bine cine sunt(sefi de zona, achizitii, etc...etc...). Au ajuns sa ne manance si incentivele de pe la furnizori, bani de buzunar pentru ei dealtfel, bani de benzina/motorina, spalat masinile si mancat pe la MC si KFC, prietenii stiu de ce. Niste colegi de la Flanco, nu dau locatia din Bucuresti, mi-au confirnat preschimbarea unor tichete in bani... Pai nu va e rusine mai jigodii ordinare ce sunteti. Sa se aleaga praful de voi cei care va bate-ti joc de noi cei din magazine, care venim de nevoie la "JOB", pentru ca avem de platit rate si de intretinut familii, nu ca voi sa pierdeti timpul pe la sediu sau prin tara, ordinarilor ce sunteti. HUOOO!!! Jos cu sefii/sefele de magazin de cacat si la fel jos cu sefii de zona si ceilalti din sediu care nu isi fac treaba. HUOOO JIGODIILOR... Langa Ceausescu si Elena cu voi, ca asa meritati comunisti imputiti si plini de aere de vedete de la curu' vacii ce sunteti...

    RăspundețiȘtergere
  18. Pacat ca nu am plecat la Flanco, anul trecut cand se faceau angajari masive, chiar am crezut ca o sa fie bine....m-am tepuit si am mai platit si la inventar, cu toate ca n-am luat un capat de ata....Acum cred ca o sa-mi dau demisia ca deja am depus cv-uri si am ceva interviuri, ca aici e bataie de joc si cred ca am sa bag si mana ca sa-mi recuperez prostia de a plati nevinovat....

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa se duca la dracu DOMO in frunte cu imputitul de szarvadi.. legat de "treaba" de la 115 timisoara... stiti ce au facut gunoaiele? incearca sa deschida o ancheta paralela la tribunalul Sf. Gheorghe, sa joace la ei acasa... Ce vreti prostilor sa faceti? Cereti in instanta recuperarea unui prejudiciu de care habar nu aveti ...stabileste frate prejudiciul si apoi cere recupararea lui:D De ce sunt blocate toate site-urile unde se discuta despre 115 timisoara? oare chiar asa intamplator? au fost blocate imediat dupa ce tot mai multi actuali si fosti angajati au inceput sa dea in vileag tot felul de magarii facute de Tonca, trifanescu..probabil sub stricta coordonare a lui szarvadi..sau in cardasie cu altii.. de ce se fereste toata lumea sa discute subiectul? de cine va e frica? de niste unguri jegosi care fac p..a mare la noi in tara?????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat graiesti! Niste ordinari, cei ce conduc Domo. Am lucrat la ei cativa ani si nu au stiut decat sa ma fure, la bonusari, incentive, bonuri de masa, ore peste program neplatite si multa munca in plus pentru nulitatile de la birouri. Ajunsesem un sclav pe plantatie, sa le aduc lor bani. Pana la urma le-am aratat degetul mijlociu si i-am lasat. E clar ca e mana lor de au blocat siteurile cu discutiile despre cardasia din firma. Nu s-au facut schimbari masive in managementul acestei firme si drumul in final va duce sigur la faliment. Nu stiu de ce actualii angajati suporta magariile lor. Ori nu sunt buni de altceva decat de vanzator, ori sunt pe mana cu ei si au diverse interese.. Feriti-va de asa lichele!!!

      Ștergere
  20. aici ai dreptate...au plecat foarte multi oameni vechi din firma si continua sa plece si cei care au mai ramas....eu personal sper sa nu ma mai prinda 2013 la DOMo....

    RăspundețiȘtergere
  21. Acum cativa ani se punea accent pe valoarea umana din firma. Ne-au trimis la cursuri cu Casspeat, unde ne spuneau despre pericolul plecarii oamenilor valorosi din firma din cauza unui management defectuos, neprofesionist. Exact acest lucru s-a si intamplat si firma a avut de pierdut. Insa calitatea oamenilor cu factor de decizie central, nu s-a verificat si nici macar nu au participat la aceste cursuri(ca de, ei stiu ce e mai bine!) si rezultatul il simtim azi. Cardasia si alte interese, au subminat valoarea firmei. Oare nenea Lorand pe ce principii etice si morale se ghideaza in viata? Probabil pe sintagma "scopul scuza mijloacele". Dar nu l-a ajutat Dumnezeu pentru ca mijloacele au fost compromisuri de la principiile corecte. Ce bine e pe lumea asta, ca nimic nu ramane nepedepsit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fratioare bine ai zis-o... Nimic pe lumea asta nu ramane nepedepsit... AMIN! O data cu micile schimbari survenite pe la sediu, vor mai urma si altele, dar daca nu se scapa de lichelele vechi din conducerea firmei, oricat ne-am dori compania tot nu mai are sanse mari de revenire in piata de retail...

      Ștergere
  22. Ce sa mearga bine la domo?
    se pun sefi oameni care caseaza lunar produsele de la philips si tefal defecte ,vorbesc de sume de mii de lei ,pe urma le reintroduc in circuit ca bune pt''a regla stocul''
    Un astfel de sef pus provizoriu acum la domo 168,este fosta sefa de raion de la mtm05,actualmente domo168,dna Stefanica Silvia care cred ca si-ar putea deschide un magzin cu produsele schimbate sau o linie de credit cu banii obtinuti din retururile fictive facute cu aceste produse casate.
    Stiu ca nu se va face nimic pt ca au mai scris si altii dar poate totusi cu sefii noi se schimba ceva!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar se vor verifica cele scrise de tine aici , si tot inseamna ceva .In alte orase , deja se iau masuri si sunt sanctionati responsabilii.
      Mai multe detalii , inseamna o posibilitate mai mare de verificare si eliminare a abuzurilor din sistem.

      Ștergere
    2. nu s-a intamplat nimic!!!!!

      Ștergere
  23. Din moment ce iti regleaza stocul, pt. ca voi sa nu iesiti lipsa si sa platiti.....nu vad care este problema ta....se mai fac si asemenea artificii...insa sunt unii sefi care fura de pe stoc si noi platim ca prostii....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stocul este ok dar tot ''se regleaza''
      acum poate intelegi!!!

      Ștergere
  24. Sefii de magazin, nu numai ca fac "artificii" in gestiune, asta pentru ca au numai ei user si parola, si restul nu prea au acces la gestiune, desi gestiunea este comuna, dar mai fura si incentive de pe la furnizori, le fac uitate, sau in cel mai rau caz, platesc niste minusuri fictive la inventare, asta fara sa anunte personalul din magazin. 10% din salalriu opriti lunar pentru ce sunt? Banii aia sunt folositi de companie pentru noi achizitii de marfa, si ii sunt restituiti angajatului dupa nenumarate rugaminti telefonice pe la sediu, desi scopul lor este plata minusurilor la inventar s.a.m.d. Compania incearca sa evite caile legale si sa acorde drepturile angajatilor, mergand pe intimidare, dar cu cateva plangeri se rezolva totul. Cativa fosti colegi de-ai nostri au facut plangere scrisa si si-au recuperat toate drepturile, fara absolut nicio problema. Instiintati sefii de zona sau mai sus pentru cele intamplate, si o sa vedeti ca se va rezolva ceva intr-un final...

    RăspundețiȘtergere
  25. Tu crezi ca numai sefii de magazin fac abuzuri??? Te inseli amarnic... Ei au invatat sa faca abuzuri de la cei care i-au pus pe functiile respective, respectiv sefii de zona, pentru ca au considerat ca daca nu fura un pic din munca angajatilor, nu traiesc bine cu salariile de peste 2000-3000 ron... Pentru toti banii opriti, bonusari de la furnizor disparute fara urma in buzunarele adanci ale sefilor de magazin si sefilor de zona nu am decat o urare: DUMNEZEU SA AIBE MILA DE SUFLETELE VOASTRE!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. „Dumnezeu îi ajută pe cei care se ajută singuri!” :).
    O informatie clara, care se poate verifica , este mult mai utila/importanta decat x comentarii fara continut concret ,pe orice site /blog s.a.m.d.

    RăspundețiȘtergere
  27. Iti spun eu un caz: Intreab-o pe doamna SANDOR cum a scos 20000 ron din 30000 ron minus la Bacau pe zona lui Cornel Grigoroaia si s-a mai platit doar vreo 8000 ron in final??? Iti spun eu, simplu, din acte si cu un pic de tact. Cum naiba au putut sa iasa plus 2000 ron la inventar la Buzau??? Iti spun tot eu, simplu, seful de magazin a facturat din incentivele baietilor mai multe produse, dintre care unele erau lipsa, unele nu, si s-au trezit la inventar ca au gasit din ele, si magazinul a iesit pe plus 2000 ron, si baietii din magazin au ramas cu incentivele neplatite, din cauza incompetentei sefilor de acolo... La Galati s-a intamplat ceva asemanator, stie mai bine HUZUM ce e la el acolo in "cotet", si ceea ce spun este numai pe SUD-EST... Nici nu iti dai seama cate abuzuri se fac pe carca fraierilor care muncesc si nu primesc nici macar un simplu MULTUMESC in schimb. Pana nu dispar sefii de magazin care stau ca putorile si sefii de zona care sunt degeaba, doar cu numele, nu se va schimba nimic din sclavia implementata... Cu bine si cu bani!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Va rugam frumos sa adresati toate nemultumirile, abuzurile sau alte intamplari de acest gen pe adresa propuneri@domo.ro. Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
  29. propuneri@domo.ro este functionala 100% .Situatiile concrete , sustinute de argumente valabile , vor fi verificate cu siguranta .E o alta cale de comunicare cu managementul companiei , fara "filtre", prin urmare , haideti sa o utilizam pentru solutionarea problemelor cu care ne confruntam.

    RăspundețiȘtergere
  30. De unde stiti voi ca sunt citite de conducere aceste mail-uri? Aveti vreo dovada ca le citeste domnul Dragos Dinu sau cineva apropiat acestuia... Cine stie ce paraziti citesc, si cand este vorba de cineva pe care trebuie sa-l acopere, fac mail-ul nevazut/necitit, delete din inbox si apoi delete permanent din deleted items... Sa fim seriosi cu aberatiile astea de cacao. Acea adresa este facuta sa vada cineva cu interese ce se mai toarna prin magazine, ca sa stie pe cine sa mai dea afara sefii de magazin...

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu am testat adresa,motiv pentru care pot sa afirm ca e functionala si mesajul ajunge la persoane care au puterea sa ia decizii .Tu ai facut asta ?

    RăspundețiȘtergere
  32. Cand ai trimis mail, ai pus ASM si sef magazin in CC sau ai trimis direct la propuneri@domo.ro? Se pare ca sefii de magazin si sefii de zona sunt curiosi de continutul mesajelor, iar daca este ceva de rau despre ei, sa stie cum sa iti pune bete in roate, ca sa pleci mai repede...

    RăspundețiȘtergere
  33. Sper ca glumesti .
    Daca era cazul sa treci pe cineva in CC , nu s-ar fi infiintat o adresa de mail dedicata ..
    @winnie

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna ziua tuturor. Cineva spunea mai sus ca lipsa de comunicare este unul dintre factorii pentru care scartaie Domo din incheieturi si treaba nu merge. Are perfecta dreptate, si in plus, intervine si brambureala din comenzi , care nu se descalceste niciodata. Sa ma explic:
    -Pe 03 mai la orele 18.22 am facut o comanda pe okazii la DomoOutlet , plasata cu nr#16012659 pentru o camera video.Dupa ce am primit confirmarea comenzii pe maill, am obtinut nr. de telefon si adresa de maill.Am sunat imediat la acel numar, si a fost imposibil sa raspunda cineva, cu toate ca programul era pana la ora 21. Am trimis maill cu datele mele de contact, degeaba. Doream sa ridic produsul din magazinul Domo din Giurgiu, am contactat pe cei de la Giurgiu care au raspuns si mi-au spus ca odata trimis produsul in acest magazin , ma contacteaza pe nr. lasat la dansii. In final , nu am reusit iau legatura cu departamentul vanzari-okazii, dar astazi 07 mai, am sunat la orele 9, la incepere program, si dupa o jumatate de ora de minute consumate si muzica pusa de robot, a raspuns cineva, care dupa verificarea celor relatate de mine, a spus sa sun pe cei de pe site-ul Okazii.ro.Acestia au reconfirmat ca au trimis comanda , acel numar fiind corect.Am sunat iarasi la Domo, aceeasi muzica , acelasi timp, minute etc, si raspunde cineva care zice sa-i las un numar de telefon ca imediat verifica . Acum cand scriu aceste randuri, deci dupa 2 ore de incercari, verificari si altele, sunt ca de la inceput, nimeni nu m-a contactat, am sunat iarasi, aceeasi procedura, robot, timp, minute consumate, ca intr-un final sa mi se raspunda ca in cel mai scurt timp verifica contul okazii si ma anunta.Oare cum verifica?? Eu cu un click intru in contul meu okazii si vad toate mesajele in cateva secunde. Chiar nu este interes pentru vanzari la acest magazin??. Poate cineva cu functie de raspundere si putere de decizie, se va apleca si asupra acestor randuri scrise de noi, care practic cersim cu banii in mana sa ni se vanda produsele scoase chipurile , la vanzare de acest magazin, si va catadicsi sa ia taurul de coarne sa faca putina ordine, sau poate comoditatea este atat de mare incat lucrurile vor continua asa, in inertie dupa toanele si poftele de lucru ale unora dintre salariati. Eu inteleg ca pe 3 mai , inainte de Pasti toti aveau treaba cu pregatirile, dar oricum trebuiau sa tina cont si de noi, ca poate vroiam sa avem si noi amintiri cu cei dragi de la aceasta mare sarbatoare, si mai inteleg ca si acum dupa Pasti, trebuie sa schimbe impresii de cum au petrecut si sa-si povesteasca, dar asta pot sa o faca atunci cand nu sunt solicitati Cu respect pentru corectitudine si lehamite pentru birocratie, astept in continuare un raspuns, si un apel telefonic spre rezolvare.

    RăspundețiȘtergere
  35. Fugi nene cat vezi cu ochii de aceasta firma ca te vei tapi.

    RăspundețiȘtergere
  36. Bonjour, J’ai eu la chance de visiter votre site et permettez-moi de vous dire qu’il est très intéressant.

    Bien à vous.

    Look at my site ... Elea

    RăspundețiȘtergere
  37. Pai mai Anonim..in felul asta trebuie sa fugim de toate firmele ca toti sunt la fel...insa daca toti crede-ti ca sunteti mai buni ca altii..de ce nu va duce-ti si va angajati in locul lor??...cati din cei care scrieti aici sunteti perfecti la locurile voastre de munca??intrebati-va sincer...

    RăspundețiȘtergere
  38. Cea mai mare problema este "DISPARITIA" INCENTIVELOR de la furnizori. Lucrez la 85 locul unde MAGIA are loc:) Pufff si s-au dus:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la zamfir lucrezi? nu s-a saturat cate bonuri a luat? cate produse din casarile din tehnomarket militari? la salariul lui de 4000 de lei fara bonus tot nu se satura?

      Ștergere
  39. Domo cei mai mincinosi retaileri de electrotehnice. Acum au bagat aia cu Vineri Vambata, Vuminica...Voi, cica au ei black friday o saptamana, vrajeli!!! Mai uitati-va mai capete patrate de manageri de vanzari, la firmele din strainatate Vinerea asta neagra chiar e, cu discounturi mari peste 50%, nu ca la voi unde mariti preturile cu cateva zile anainte dupa care tipariti etichete cu reduceri false. Cat credeti voi ca mai pacaliti romanii? O sa ajungeti sa va ocoleasca toti. Mai schimbati dreaku reclama aia cu "cumpara destept" ca rimeaza tare cu "sigur vei fii tras in piept"

    RăspundețiȘtergere
  40. Sincer nu stiu ce sa zic, dupa un apel cu asteptare de 10 min sa deconectat apelul. A doua incercare, dupa 7-8 minute un tip a apasat butonul sa preia apelul. Totul a fost intre 9:15 si 9:40. Am platit totul prin card, dar nu a fost nimeni in stare sa ma contacteze prin telefon ca ba prostule mersi ca ai cumparat de la noi, sau ca ok ai cumparat o sa fie livrat pe data de ......, a confirmat prin mail ca plata a fost efectuat si cam atat. Deci profesionalism 0. Nici nu ma mir ca nu au nici un interes fata de servici, dar frate lucram cu oameni, primim salariul dupa ei, Deci asta a fost ultima data ca am cumparat de la ei ceva. Nu o sa cumpar nici un surub de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere
  41. Stai ca am prins black friday cu incentivare de la samsung...la cat avem de primit...is curios in ianuarie februarie cand vin...cate incentive vin la cat avem de luat :))) Pana acum au venit...mare parte din ele...de cand s-a schimbat seful de magazin treaba merge mai bine...dar avand in vedere ca incentivarea sare de 250-300 ron/persoana, tare mi-e frica sa nu fie tentati sa umble la ele...noi stim exact cat avem de luat dar oare Grigoroaia stie? Si aici vorbesc de 156 Buzau :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Salutare.
    Voi nu intelegeti ca santeti parte a unui angrenaj, deci, tu cand vinzi, vand si cei de la birouri, caci si ei fac treaba lor (marketing, comenzi.....etc) deci si bonusul (incetivele) se impart intre toti. Asa ca La Multi Ani si spor la treaba....
    Un coleg....

    RăspundețiȘtergere
  43. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  44. Multumim lui marele nostru dl Pascu si dna Luminita pt noul sistem de bonusare. Eu as fi propus cel putin 120% realizare target ca sigur nu primeasca ceva pomana numit "bonus" nenorocitul ala angajat. Pacat ca nu traiti de ex. in Koreea de Nord unde ati indeplini o cariera mai luminoasa cu batjocolirea si napastuirea oamenilor dupa care traiti si dv.

    RăspundețiȘtergere
  45. Va spun din experienta mea la Domo (destula) ,bonusul merge "la cine trebuie"... Cel care a ajuns sa il imparta,cel putin in Bucuresti,in persoana lui Pascu (priceput la spus bancuri decat la menagement0, are simpatiile lui ,de aceeasi teapa (regula pupatului in cur este la putere in toate magazinele) care nu il "lasa " la greu.... Isi permite de ceva timp sa aiba sotia casnica....si altele....

    RăspundețiȘtergere
  46. Din ce ne-a spus Zamfir, se apropie insolventa:)))...se mai incearca o manevra ieftina si anume de a trece CIM-urile angajatilor pe DIGI STORE. Magicianul Copperfield (Zamfir) tot isi face de cap cu incentivele noastre dar deh asta e deja poveste cunoscuta atat in magazin cat si la sediu, au nevoie de calorii suplimentare ca sa isi mentina burtile mari si grase :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am sa inteleg niciodata pe cineva ca tine. Daca esti nemultumit de domo si de Zamfir de ce nu iti cauti ceva mai bine platit, pe masura competentelor tale, ca sa nu mai astepti dupa niste incentive? Gasesti destul de repede dar o sa ai ceva surprize, in orele de program va trebui sa muncesti pe bune si nici wi-fi nu ai :))
      Eu de cand il stiu pe Zamfir, de prin 2008, am primit mereu incentivele si le-am impartit personal cu cei din magazin.
      Poate data viitoare ne spui si numele tau, nu ai nimic de pierdut.

      Ștergere
  47. Am lucrat si eu cu Zamfir si dadea incentive la toata lumea, chiar si la casiere. Cand se facea targetu ne ajuta pe toti sa luam bonus zicea ca suntem o echipa.

    RăspundețiȘtergere
  48. Si eu am lucrat cu Zamfir si nu stie sa i a o decizie,sa faca ceva bun..pana si la ajutatul cu targhetul dadea doar la oamenii lui..eu am fost dintre cei norocosi care s au inteles cu el,am fost 2 saptamani in concediu si mi a dat pana la 90 dar unui coleg de al meu l a lasat la 87 ca si a cerut dreptul lui care era un liber.....dar toate relele care le a facut se vor intoarce odata impotriva lui.

    RăspundețiȘtergere
  49. Daca se intampla sa te numesti Neascu....ai un tupeu fantastic.Stim cum imparteati voi incentivele, si masinile de spalat din TEHNOMARKET s.a.m.d. :) Sau iti mai amintesti cu cate bonuri de benzina plecai in buzunar?...BONURILE DE BENZINA CUVENITE CLIENTILOR :).Baxuri de bere(de la o veche promotie, cumparai un frigider cu 100 de sticle de bere inauntru) s.a.m.d..Nu fi magar si abtine-te, nu mai muncesti aici...ai "muncit" destul...livrari in Bolentin la 100 ron :)..etc Sa imi caut de munca asa cum ti-ai cautat tu cand ai incercat in CORA si s-a dovedit ca esti incapabil sa faci un asemenea job, norocul tau ca lui zamfir ii place sa fie pupat in cur,tu sa pupi si uite asa te-a primit inapoi, iar despre wi-fi, stim cu toti cat rupeai net-ul in 2Faptul ca avem salariul f mic si furnizorii doresc sa ne motiveze prin aceste incentive nu va da dreptul sa le opriti pentru voi. Aceasta discutie legata de alocarea frauduloasa a incentivelor, dureaza de foarte multa vreme si in nenumarate ocazii a purtat semnatura ZAMFIR si nici un superior de la sediu nu s-a sinchisit sa gaseasca o solutie. Suntem tratati ca sclavi si slugi dar uitati ca noi “producem” banii in aceasta firma si tot noi punem la propriu carca la munca.Tot ce stie “domnul” Zamfir sa faca este sa sprijine pupincuristii si sa se vaite ca Teo(invatacelul lui, asa ii spune) a fost promovat pe nedrept si ca el trebuia sa fie promovat.....

    RăspundețiȘtergere
  50. Si eu muncesc la domo 85 :)))) ADEVARAT ce ai zis, dar cine esti ? :D :)....ne freaca zi de zi zamfirel pt postarile tale ha ha ha HA

    RăspundețiȘtergere
  51. E interesant cum unii isi irosesc energia in a se plânge...in a critica fără discernământ....in loc sa găsească solutii la problemele pe care le au. Sunt schimbari in Domo in ultima vreme si credeti-ma ca toate eforturile sunt pt a ridica aceasta companie...mai mult decât atât...sunt urechi dispuse sa va asculte pasurile....insa veniti si cu soluții...fiti proactivi si bateți la usa potrivită daca vreti rezolvare.

    RăspundețiȘtergere
  52. va certati degeaba, nu mai conteaza ce a fost, ci ce se mai poate(daca se mai poate) face ceva referitor la situatia in care a ajuns DOMO, avand in vedere managementul defectuos ce a dus-o pe marginea prapastiei. Cand vezi rafturile goale in magazine si clientii care se mira intreband " va desfintati' si merg la concurenta(la fel si angajatii) ca au mai multe produse, te apuca...

    RăspundețiȘtergere
  53. din cauza unor sefi ca Zamfir s-a ajuns asa...

    RăspundețiȘtergere
  54. falimentul... a fost odata ca niciodata DOMO... dar s-a dus...

    RăspundețiȘtergere
  55. DOMO.niste tapari .Am fost montator de ac pt DOMO din 2010 pana in 2015 cand au falimentat.am inteles ca se stia de faliment inca din 2013dar au tinut totul pt ei noua ne trimetea contractul pt semnat si nu spuneau nimic.am muncit pt DOMO si am investit in materiale si cand sa incasez facturile surpriza(nimic).pune mana pe telefon si suna la X si Y si nimeni nu spune nimic(nu stim ,o sa va sun eu,sunati la comercial etc) drept pt care am ramas cu o gaura de 26000 lei.norocul meu ca am apucat sa imi platesc furnizori si nu m-am bazat pe incasarile de la DOMO.INCA MAI TRAIESC CU SPERANTA CA VOI RECUPERA CEVA DIN EI

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta :