miercuri, 29 iunie 2011

ASM-ii din Domo

Cat adevar si cata fabulatie gasim in afirmatiile facute de diversi useri pe acest site ?
Ce-i drept ,in spatele unei identitati virtuale , toti putem spune orice cu o libertate de exprimare NEMARGINITA !
Dar daca "adevarul " exista si dincolo de virtual ,atunci argumentele cu siguranta il vor face "AUZIT" si la alt nivel decat de simplu comentariu pe un forum ..
Lansez o provocare pentru toti cei care pana acum au avut "CURAJUL " sa spuna multe ..

Cum am fost atentionat de colegii de breasla ca ar trebui sa " iau cuvantul "..haideti sa discutam !
Despre faptul ca domo are mai multi asm ,opt la numar ,si ca in discutiile anterioare nu am vazut macar un comentariu (pozitiv/negativ) la adresa d-nei Ioana Marcu sau a d-lui Zalan Kinda .Inteleg ca domniile lor intruchipeaza "ASM-UL IDEAL " la DoMo ?
Mi-e greu sa cred asta , avand in vedere criteriile stabilite deja pentru restul asm-ilor evaluati .

Deci,propun sa nu neglijam pe nimeni !

21 de comentarii:

  1. Poate in magazinele d-nei Ioana Marcu si d-lui Zalan Kinda nu sunt probleme. Toti angajatii sunt fericiti, primesc bonuri de masa, incentive si sa nu uitam sunt multumiti de salariu. Din ciclu " Am intalnit si romani fericiti "

    RăspundețiȘtergere
  2. nici acolo, cine ti-a zis tie asta? nimeni din domo nu primeste bonuri, indiferent de zona

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreti ASM-ul perfect ? Am reteta ...
    una jumatate masura Relu + una jumatate masura Andrei , adaugati un pic de Horatiu pentru gust curatati cu spumiera , dar bine, bine de Koretski , un praf de Zalan pentru atitudine si politete apoi lasati 24 h .
    AVETI ASM-ul PERFECT.

    RăspundețiȘtergere
  4. ASM-ul nu are nici o vina ptr salariile mici din domo

    Tin sa te contrazic: nu se ocupa personal de salarii, dar le poate influenta.
    Functia pe care o are ii permite sa le majoreze(ca despre asta vorbim , nu de reduceri si penalizari ).Are puterea sa vada , sa aprecieze , sau sa ignore activitatea si meritele unui angajat din subordine.
    @winnie

    RăspundețiȘtergere
  5. @winnie...sper ca imi permiti sa te contrazic putin...ASM-ul are puterea sa...multe,dar unii pe care ii stiu eu au puterea sa VADA si sa IGNORE activitatea si meritele angajatilor din subordine(desigur mai putin valabil pt angajatii preferati ai sefului-acei "sufleuri" antrenati)...si cam atat.E plictisitoare si toata puterea aceasta...si trista,si frustranta...altfel nu mi-as putea explica in cazul unora comportamentul usor deviant!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am observat sondajul de opinie din josul paginii.E foarte corect scris:Cel mai INTEGRU,PROFESIONIST,CORECT SI ACTIV ASM iar numele lui Dragan nu apare acolo...foarte corect ca nu avea ce cauta.Totusi....PINTEA ce cauta ?Nu l-as alege nici daca ar fi multiple choice dintre A.PINTEA B PINTEA C PINTEA...

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi cer scuze pentru eroarea din sondaj.
    Intr-adevar am omis sa trec numele unui asm acolo .Din pacate era tarziu si ulterior nu am mai putut modifica sondajul :(
    Nu am facut asta intentionat.
    Promit sa fiu mai atent in viitor!
    @winnie

    RăspundețiȘtergere
  8. eu sunt de parere ca zalan e ok cel putin din punctul meu de vedere si chiar am prins multi asm de cand sunt in domo
    cand e de discutat probleme se implica nu tot timpul le rezolva insa vezi silinta din partea lui
    angajatii ptr el nu sunt invizibili-discuta cu ei si nu doar cu sefii de magazin
    tine cu echipa lui si in principal ii sprijina
    ii deschis la idei noi nu ii genul "eu stiu cel mai bine nnu voi"
    merge pe conceptia orice se poate rezolva daca vrem
    cand e la distractie e primul iar cand e de muncit e tot primul
    nu fuge de discutii indiferent de functie si ton zic din proprie experienta te asculta si e politicos si nu te duce cu presul cu basme si alea alea ....
    i se mai spune si liderul angajatiiilor ....este printre putinii caare in sedintele cu "cei de sus" ne ia apararea si ne sustine si chiar cei de sus ironic iau propus sa fie sef de sindicat.....deci nu e "pupincurist"
    si fac referire exacta la pintea care saracul i sau cam ingrosat buzele de cand e in domo.
    asta e parerea mea
    si sa stiti ca un asm poate sa incerce sa faca multe insa toate trebuie aprobate de cei "mai de sus la randul lor" si cand vine de "specia" simona carp greu treci sau foarte rar reusesti sa aprobe ceva....."prinde fluturi cu sacu"

    RăspundețiȘtergere
  9. ASM-ul este puntea de legatura dintre top management si magazine. "Puterea" unui ASM este limitata nu face doar ce vrea el .

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt de acord ca un Area Sales Manager nu poate lua anumite decizii,insa nu sunt de acord ca ASM-ul nu poate influenta ORICE DECIZIE legata de activitatea magazinelor si a personalului din subordine .
    La nivel de top management se iau decizii , dar depinde de ASM cum le va aplica pe zona in care isi desfasoara activitatea .Depinde de el ce metode si ce abordare va avea in relatia cu angajatii .
    Nu minimalizati importanta functiei de ASM si capacitatea acestora de a lua decizii in ce priveste oamenii din aria de responsabilitate. Unul foarte bun, va reusi sa imbine responsabilitatile functiei cu aprecierea angajatilor .Va stii sa dea dovada de tact si diplomatie in "negocierile" cu superiorii lui , astfel incat sa obtina rezultatele dorite .
    @winnie

    RăspundețiȘtergere
  11. De ce nu faceti dragilor un top descrescator sau crescator cu cei mai varza ASM din reteaua noastra minunata care se va duce dracului cat de curand?

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu zic ca adevarul despre ASM-eii DOMO este urmatorul: TOTI TRAG PENTRU EI SI TOTI ISI URMARES INTERESUL. Incepand de la Relu, Alecu pana la Koreski, sunt cele mai parsive persoane din companie. Pacat ca in anumite magazine, sunt oamenii foarte buni, care au initiativa si sunt batjocoriti din cauza lipsei de interes al oamenilor numiti ASM. Concluzia ?!? : Daca lucrati in DOMO, urmativa interesul 100% !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu stiu de ce dar cand il vad la tv pe Blejnar parca il vad pe hotul de RELU ,acelas zambet superior si pervers de infracor neprins, CARE,PASTRAND PROPORTIILE A FURAT din Domo cat a putut si o duce bune in continoare.A furat bonuri cadou cat a putut, dar nu interesa pe nimeni,a furat mobilier dar a scapat si de asta, a furat ,cota parte cu complicii lui,la inventarele celebre cu gauri de zeci de mii de lei si omul e bine mersi s-a dat mai la fund si asteapta sa vina vremutile bune, sa FURE din nou.Oare conducerea domo nu stie ca un hot moare hot si nu se lecuieste niciodate......am scrie acestea pentru ca adevarul sa iasa la iveala si pt. ca am platit pagube la inventar neavand absolut nici o vina si obligat fiind de unul din complicii INFRACTORI ai lui Relu ,lucru pe care l-am aflat dupa demisia mea venita din scarba.A trecut ceva timp dar nu am mai intalnit si sper sa nu mai intalnesc vreodata asa infractori cum am intalnit la Domo.A fost o perioada neagra din viata mea si uite ca amintirile anca ma bantuie.DOAMNE AJUTA CA AM SCAPAT DE PUSCARIABILII DIN DOMO.Mi-e mila de cei ramasi dar bine ca sunt putini si vorba aia...de vina e cine accepta...P S DACA ERAM IN CHINA ACEST OM ERA DE MULT EXECUTAT CA PESTE 10000 DE DOLARI...ASTA TE ASTEAPTA ...SI PLATEA SI GLONTUL DIN BONURILE CADOU ALE VANZATORILOR..SA NU-I AJUTE DUMNEZEU.

    RăspundețiȘtergere
  14. Toti sefii de zona din DOMO sunt ca in fabula cu lupul si oile... Lupul imbracat in blana de oaie striga lupul, ceva de genul... Ei striga hotii sa plateasca la inventare, hotii fiind oamenii din magazin care sunt facuti incompetenti, dar care sunt cate 2-3 pe 1500 de metri patrati servind clienti, cu un singur paznic, care si ala doarme pe el, de unde atata atentie progresiva... Se fura de peste tot, asta tot din cauza voastra, pentru ca nu faceti angajari. Tot timpul acelasi rahat expirat: sunt blocate toate angajarile deoarece nu sunt fonduri. Pai voua va convine, pentru ca daca se fura din magazin, nu plateste nici firma de paza si nici voi, platim noi, consultantii de vanzari, pentru ca vezi doamne nu am fost vigilenti. Sincer sa fiu hotii sunteti voi, sefii de zona, care ne-ati mancat incentivele, si nu va trage nimeni la raspundere. RUSINE tuturor ASM-ilor, in special zona N, N-E, E, S-E, S (Grigoroaia, Tanase, Pascu, Alecu)...

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie imi place de Relu, e baiat descurcaret, stie sa vorbeasca il duce capul....
    de exemplu, la noi, cand sa renovat magazinul, a venit cineva care a dorit niste mobilier (pe care nu il mai foloseam)si Relu a negociat si a scos bine pt. niste mobilier vechi, iar noua, ne-a luat pizza si suc.
    Iti dai seama ca putea sa-si vada linistit de treaba, insa, a dat dovada de om ok, la faza asta. Asa ca, parerile sunt impartite....

    RăspundețiȘtergere
  16. Vad ca nu a mai scris nimeni aici de foarte mult timp... Chiar s-au linistit sefii de zona, si nu mai fac abuzuri??? Sefii de magazin la fel??? Dau incentivele la timp peste tot??? Pe zona Moldova, unde am un coleg la Buzau, angajat de cativa ani, se pare ca incentivele se predau de seful de zona, ajung la sefa de magazin, si mai departe la ei praful de pe toba, sau ce ii mai scapa ei printre degete. Fratilor va asteptam la Bucuresti, daca va puteti transfera, pentru ca seful nostru de magazin este super OK, si nu face magarii de genul asta.

    RăspundețiȘtergere
  17. s-a linistit treaba.....au ramas doar ei........rude prieteni..gasti....

    RăspundețiȘtergere
  18. eu am auzit ca domnul Zalan Kinda are un salar de 4500 lei/luna.

    RăspundețiȘtergere
  19. La asemenea salarii, cele mai mici posibile, vezi Altex, Flanco, etc, mai platesti si lipsurile la inventare desi nu ai luat un pai, deci iti dai seama cu ce te alegi la final. Cum sa acoperi o suprafata atat de mare cu angajatii care au mai ramas. E absurd, dar la Domo totul este posibil, nu te mai mira nimic.

    RăspundețiȘtergere
  20. HA HA HA HA, ce frumos suna FALIMENT. Prostilor de ASM-ei, vedeti unde ati dus firma? Vai de capul vostru de nulitati!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta :